מדוע אתה זקוק לערכת הישרדות

יצירת ערכת הישרדות היא קריטית למגוון מצבים, כולל אסונות מעשה ידי אדם וגם אסונות טבע. בין אם אתה מוצא את עצמך תקוע במדבר או מחסה מפני סערה, כדאי להיות מוכנים. אתה יכול להתאים אישית ערכת הישרדות לצרכים ובעיות ספציפיות, אך לכל הערכות יש אותם אספקה ​​כללית. אנו נדון באספקה ​​הבסיסית ובציוד ההישרדות החשוב הדרוש לך בכדי לוודא כי ערכת ההישרדות שלך מוכנה ומוכנה לשימוש.

מדוע אתה זקוק לערכת הישרדות
במהלך אסון טבע או אירועים קטסטרופלים אחרים, יתכן ומשאבים קהילתיים לא יהיו זמינים. מספר האנשים הקוראים לשירותי חירום לעזרה עלול לגרום לכך שהמגיבים הראשונים לא יוכלו לעזור לכולם. אתה צריך להיות מסוגל לעזור לעצמך.

אם אתה יוצא לשביל לבד ונפצע או שאתה צריך ללון במדבר, אתה צריך אספקה ​​בסיסית כדי לשרוד. ההכרחויות במסלול יהיו שונות ממצבי הישרדות אחרים, אך לא משנה היכן אתם נמצאים תוכלו ליהנות מערכת הישרדות.

רשימת בסיסי הישרדות בסיסית
להלן רשימה בסיסית של חומרים מתכלים הדרושים לך לערכת ההישרדות שלך. כמות האספקה ​​הדרושה לך תלויה בסוג הערכה שאתה מכין. אתה יכול לשאת אספקה ​​מוגבלת רק בערכת הישרדות בזמן שאתה מטייל, אבל אתה יכול לשאת הרבה יותר בתיק לרכב.

אוכל ומים
מים
אוכל שאינו מתכלה
טיהור מים או פילטרים
אור ואש
פנס
התאמות
Firestarter (מגנזיום או צור)
נרות חירום
מצברים
זכוכית מגדלת
מטפי כיבוי
כלים
אולר
סרט דביק
פותחן שימורים ידני
מפתח ברגים
טלפון סלולרי עם גיבוי סוללות ומטענים
ספלי מתכת או סיר
צלחות
כוסות נייר
כלי פלסטיק

מקלט וחום
בגדים חמים
שמיכה בחלל או שמיכת חירום חמה
מעיל גשם או פונצ’ו חירום
אוהל או ברזנט גדול
שק שינה לכל אדם
תִקשׁוֹרֶת
שריקות
רדיו
מראה איתות
תַבְרוּאָה
מגבות לחות
מגבות נייר
שקיות אשפה
אספקה ​​נשית
ספקים נוספים
נייר ועיפרון
ניווט – עדיף מפות נייר אבל גם מצפן
כסף מזומן
חידות, ספרים או משחקים לילדים
מסמכים משפחתיים חשובים כמו עותקים של פוליסות ביטוח, רישומי חשבון בנק, תעודת זהות שנשמרה בכונן אגודל ו / או עותקי נייר חתומים במיכל אטום למים הנייד
מצרכים לחיות מחמד
ציוד לתינוקות כמו פורמולה, חיתולים, בקבוקים וכו ‘.
פתרון עדשות מגע ומשקפיים
שקיות אטומות למים להכניס אספקה
ספקי עזרה ראשונה בסיסית
תרופות מרשם
תרופות ללא מרשם (נוגדי שלשול, נוגדי חומצה, משככי כאבים, אספירין, אנטיהיסטמינים)
סיכות ביטחון
גָזָה
משחה אנטיביוטית משולשת
גדלים שונים של עזרי פס
מגבונים אנטיספטיים
גָזָה
תחבושת אס ו / או תחבושות בגדלים שונים
מַלְקֶטֶת
קנה ציוד עזרה ראשונה

שמירה על ערכת ההישרדות שלך
לפני שאתה רוכש תיק או מיכל אחסון לערכת ההישרדות שלך, עליך לקחת בחשבון היכן אתה הולך לאחסן אותו. אחסון ערכת ההישרדות שלך במכונית או בבית יקבע את הגודל והמרחב העומד לרשותך. בעיקרון, ערכת ההישרדות צריכה להתאים לכל מקום שתכנן לאחסן אותו.

משפחה זקוקה לערכת הישרדות גרפית

חשוב לשמור על הערכה שלך ברגע שתיצור אותה. במקום לשמור את האוכל הקופסא בתיק ההליכה או בתיק ההליכה, עליך לאחסן אותו במכלי מתכת או פלסטיק סגורים. אחסן אוכל שאינו מתכלה ניתן לייבש במקום יבש וקריר. עקוב אחר מועדי התפוגה וודא להסתובב במזון שלך. אתה יכול לאכול את המשומר בערכה שלך לפני שהוא פג ואז לקנות אוכל חדש למלאי שלך.

הצרכים של המשפחה שלך משתנים עם הזמן, כך שתצטרך לשקול ללא הפסקה את הפריטים בערכה שלך ולעדכן אותם. תרופות עשויות להשתנות וילדים צומחים מהבגדים. לא יוצא דופן שמשפחות מחליפות פריטים מתוך ערכת ההישרדות שלהן.

כל אחד מהמשפחה צריך לדעת היכן אתם מאחסנים את ציוד ההישרדות. שמור אותו במקום ייעודי כדי שתוכל להגיע אליו במהירות. וודא כי ציוד הרכב נשאר במכוניתך, ואם יש לך ערכת הישרדות למקלט במקום בעבודה, השאר אותה שם.

בחירת תיק או מכולה לערכת ההישרדות שלך
כמו כל פריט בערכה שלך, אתה צריך פריט שמתאים למיקום בו תשתמש בו. אם אתם מטיילים, תרמיל גדול יהיה בחירה מצוינת לניידות.

תיק גב הוא גם פיתרון נהדר לתיק ילקוט אם אתה צריך לעזוב את הבית ממהר. אתה יכול לשאת גם ערכת הישרדות למשרד בתיק גב. אם אתה מתכנן להיות סביב מים, אתה יכול להכניס את ערכת ההישרדות שלך לשקית אטומה למים או לצוף.

אם אתה אורז תיקים לרכב שלך, אתה יכול לארגן אותו בארגן תא מטען או לשמור את התיק בתא המטען שלך. פשוט שקלו את ההשפעות של אחסונו בחום או בקור קיצוני.