6 דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת האפוד הטקטי הראשון שלך

בחירת ציוד טקטי יכולה להיות פרשה מסובכת עבור אכיפת החוק ואנשים רגילים. למצוא אפוד טקטי המתאים לך ביותר זה לא קל. אתה רוצה שיהיה לך את כל ההגנה שאתה צריך, אבל גם רוצה שהאפוד יהיה נוח. אפוד טקטי מעולה אמור להתאים טוב, להיות יותר שימושי ולהתאים אישית לצרכים שלך. אם מעולם לא השתמשת בציוד טקטי ולא בטוח כיצד לבצע את הצעד שלך, הנה שישה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​רכישת האפוד הטקטי הראשון שלך.

6 טיפים מיוחדים לבחירת אפוד טקטי

1. רמת האיום שלך
כשאתה בוחר אפוד טקטי, עליך לדעת שיש שש דרגות איום. מהדרגה הראשונה, כל אחד מהם נועד להגן עליכם מכלי נשק שונים עם טווחים שונים, קליבר קליבר וסכינים. לכן, עליכם להיות מודעים לרמת האיום שלכם, כלומר עליכם לדעת את סוג הנשק בו יריבו ישתמש.

רמת האיום תקבע את מספר הלוחות ואת סגנון האפוד שלך. התבונן בזה מנקודה זו – אינך צריך דוחה יתושים כדי למנוע מעצמך דוב ולא רובה ציד כדי להפיל יתוש.

2. איזה גודל
בכל פעם שאתה בוחר את הציוד הטקטי המתאים, הגודל שלו משנה. חנות תעזור לך לקבוע את האפוד שיתאים לך היטב. אפוד קטן יותר משרת את מחצית המטרה. למשל, אפוד שנועד להגן עליך מפני דקירות סכין אמור להגיע לחגורה שלך. קצרה יותר תשאיר את הבטן חשופה.

שינוי גודל מושלם קובע גם את הנוחות שלכם בשטח. ניידות היא דבר שכדאי לקחת בחשבון, ולכן האפוד שלך לא צריך להיות הדוק.

3. איפה אתה הולך לשמור אותו
חשוב לחשוב איפה אתה שומר את האפוד הטקטי שלך לפני שאתה לובש אותו. אתה לא הולך ללבוש את זה לכל אורכו, וכשאתה מוריד אותו, אתה לא צריך לזרוק אותו על הספה או המיטה. הוא זקוק לאחסון מתאים.

לעולם אל תקפלו את האפוד ותמיד תלו אותו תלוי ותוודאו שתוכלו לגשת אליו בכל עת. זה תמיד צריך להיות במצב טוב.

4. דע את מטרתו
אתה תשתמש באפוד הטקטי שלך, אבל באיזה יכולת? האם אתה מתכוון להשתמש בו כל יום? סביר להניח שאם אתה אוכף חוק. שאלות נוספות שעליכם לשאול את עצמכם הן האם תצטרכו לשאת חתיכות ציוד רגיש? והיכן לא תורשה להשתמש באפוד הטקטי שלך?

שאלות אלו יעזרו לכם להבין את המטרה של אפוד טקטי. לדוגמה, אם אתה אוכף חוק וסביר להניח שתפגוש גיהנום של כדורים כשאתה תופס את הרעים, אפוד אטום כדורים הוא מה שאתה צריך בכל מקום שאתה הולך.

5. הנוחות שלך
יתכן שזה לא כל כך חשוב כשאתם באזור שנקרע מלחמה. אלה התקופות בהן אפוד טקטי שיכול להגן עליך מפני כדורים הוא הדבר היחיד שחשוב. אבל כשאתה קונה גופיה, אתה מתלבש אותה תחילה כדי לדעת אם זה נוח?

אם לא תלבשי את זה אחר כך ותמצא שזה לא נוח ללבוש, אז לא הייתה כל מהות לקנות אותו מלכתחילה. זה לא יהיה מועיל. משהו שכדאי לשים לב אליו; האפוד המספק את רמת ההגנה הגבוהה ביותר הוא הכי לא נוח מכיוון שהוא עבה וכבד יותר.

6. עמידות האפוד
כמה אפודים טקטיים פחות עמידים. זה לא מסוג הווסטים שעליכם להצטייד בהם כשאתם נמצאים במקום בו ניתן להתחיל קרב יריות בכל עת. אתה צריך אפוד טקטי קשוח ואמין. אפוד עמיד לא יתסכל אותך כי לעולם לא תהיה לך אפוד קרוע עם רוכסן שבור שיכול להכניס את חייך לקו.