מה לשים באפודה הטקטית שלך

אלפי גברים ונשים ברחבי הארץ רותמים אפוד טקטי, אקדח ותג נגד כדורים כדי להגן על המדינה שלנו או על חתיכה קטנה ממנה. אפודים חיצוניים הופכים ליותר נפוצים ולא רק בגלל שהם נראים רע. הם מפחיתים את הלחץ שחגורת אקדח כבדה מפעילה על גבך. על ידי העברת הנשק והאביזרים הקריטיים לאפוד החיצוני, קל יותר להגיע אליהם בעת הצורך. אם אתה חדש באפודים טקטיים ואיך להגדיר אותם, אתה במקום הנכון.

גודל אפוד טקטי
הכושר והגודל של האפוד הטקטי הוא ככל הנראה החלק החשוב ביותר בהגדרת האפוד שלך. אם האפוד שלך לא מתאים נכון, הוא לא יהיה נוח וזה יכול להפחית את היעילות שלו. החבלול עשוי לשקוע או להיות חזק מדי. נמדד על ידי איש מקצוע שיש לו ניסיון בהתאמת אפודים טקטיים הוא קריטי. רוב האפודים מגיעים עם נושאות צלחות, כך שאין צורך לדאוג לבחור את השגוי אלא אם כן אתה קונה אפוד מסיבות אישיות לעומת מקצועיות.

האם מישהו אחר ימדוד אותך אם אתה עושה זאת לבד. אתה עדיין צריך לקבל עזרה מהחנות שאתה מתכנן לקנות ממנה את האפוד. הם צריכים להיות מסוגלים לעזור לך לבחור את האפוד המתאים לצרכים שלך.

אפודים טקטיים ניתנים להתאמה, כך שתוכלו להתאים את שלכם לנוחות ולהגנה מרבית. ברגע שתתאים אותו כך שיתאים לך, לסט שלך, וכל שעליך לעשות הוא לזרוק אותו ולהבטיח אותו עם הוולקרו או כל סוגר שיש לו.

אם אתה לובש אפוד לעבודה, והמחלקה שלך מנפיקה לך מנשא חיצוני, זה בדרך כלל מגיע גם עם מנשא אפוד מסורתי. השימוש בשתי מערכות הספק מאפשר לך להחליף את הלוחות שלך הלוך ושוב בין שתי המערכות, תלוי במדים שאתה לובש.

אחד הדברים הטובים ביותר במנשא חיצוני הוא שתוכל להתאים אותו לאורך המשמרת שלך. אתה יכול גם להוריד אותו מדי פעם אם חם מאוד בחוץ. כמובן שאתה צריך להיות זהיר מתי והיכן אתה מוריד את האפוד.

שריון גוף, צלחות, ערכת גוף ובלקלאווה

שקול מה תעבור כשאתה משיג דברים לאפודה הטקטית שלך
הדבר הראשון שכדאי לזכור הוא שמנשא הפלטות אינו סתם מחזיק את עגלת העומס; זה כולל גם את מערכת השריון. השריון ממלא תפקיד מפתח באיך שהאפוד מתאים, מכיוון שהוא מונע את האפוד להישאר ברגע שתתחיל להוסיף שקיות ופריטים.

קבצים מצורפים חיצוניים מאפשרים לך לשאת הילוכים נחוצים במיוחד אשר עשויים שלא להתאים למותניים שלך. ישנם כמה דברים שאתה יכול ללבוש על האפוד שלך, כגון:

סט אזיקים נוסף
גז פלפל
מגזין נוסף
טייזר
מחברת
מפתחות
פנס
כשאתה מוסיף דברים לנשא האפוד שלך, זכור למקם אותם באזורים הגיוניים המאפשרים לך לגשת במהירות לדברים שאתה הכי זקוק להם. אין צורך למלא כל חלל מצורף.

לוחות השריון עצמם כבדים למדי וכשמתחילים להוסיף אביזרים למנשא צלחות העומס הולך להיות כבד עוד יותר. היזהר כשאתה מוסיף פריטים ונרתיקים לחזית מנשא האפודים שלך, מכיוון שהם יגדילו את הסיכון שתשמש אותו במשהו.

אל תניח פריטים וכיסים מגושמים מעל המגזינים שלך, או שלא תוכל לגשת אליהם. בעת הרכבת כיסים, חשוב גם לא למקם אותם בנקודות שמפריעות להגיע לנרתיק שלך או דברים אחרים על החגורה שלך.

גופיה אטומה למגן עשויה מבד הייטק

מחשבות נוספות על היכן להציב ציוד בסט שלך
כשאתה מוסיף דברים למנשא האפוד שלך, אתה רוצה להשאיר את הכתפיים. השארת אזור זה ברורה מאפשרת לך לחסום יריות ולעבור מהצד החלש שלך. וודא שלא תרכיב דברים במקומות שמפריעים ליכולת שלך לנשק כתפיים. הנח ציוד תקשורת וצינורות לחות באופן שמונע מהם להיות סיכון נחבט או להפריע.

חשוב גם לאזן את העומס על האפוד שלך. בדרך כלל, תרצה לסחוב יותר פריטים מהצד החלש שלך כדי שתוכל לגשת לדברים בידך הדומיננטית. עם זאת, אתה רוצה גם לשים כמה דברים במרכז כדי לחלק את המשקל שאתה נושא.

הגדרת נכון את האפוד הטקטי שלך חיונית לאופן ביצוע העבודה שלך וכיצד אתה מגיב לאיומים. חשוב גם אם אתה לובש אפוד לפעילות בחוץ. אפודים חיצוניים מאפשרים לך לשאת הילוך קריטי יותר ולהוריד קצת לחץ מחגורת האקדח שלך. עקוב אחר הטיפים הבאים להגדרת האפוד שלך, ועליך להיות נוח ולהיות מסוגל לגשת לציוד שלך כשאתה זקוק לו.